Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

27 Oktober 2010

~ Aku Rasa Menyampah kat Seseorang ~

Menyampah? Kenapa? Kat sape? Haha.. Yang pasti ada la seseorang yang menjadi mangsa aku. Haha. Mangsa ke? Rasa macam aku je yang mangsa. Hurmm.. Aku nak cite pon tak tau macam mana nak mula.



Korang pernah tak rasa macam nak balas dendam bila seseorang yang tak pedulikan kita masa kita susah datang mintak tolong kat kita? Aku memang la rasa macam nak laksanakan je misi membalas dendam aku tu. Tapi biasa la. Fikiran and hati tak seiring. So, balas dendam entah ke mana yang jadinya tolong balik orang yang tak sepatutnya ditolong. Huhu


Tapi kan, pada aku la. Orang tu sepatutnya dah dapat pengajaran daripada apa yang dah jadi pada diri dia. Yerla. Dulu dia tak hiraukan aku. Sekarang dia sepatutnya tau da kan langit tu tinggi ke rendah. Orang2 dulu dah penah cakap. Jangan jahat kat orang. Nanti jadi balik kat diri sendiri. Sekarang dah nampak dah kan kebenaran kata2 orang dulu2. Tak ada rasa segan ke? Apa pon tanya la pada hati sendiri. 1 jer pengajarannya. Jangan sekali2 buat jahat kat orang. And setiap perbuatan kita ada balasannya. Tak kira baik atau buruk.


Okey la.. Malas taip panjang-panjang harini. :p

1 ulasan:

ilacupcake berkata...

ngn sape lah yg ko bengang 2 ek??hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...