Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

07 Mac 2012

Perasan Tak?

Assalamualaikum and selamat malam semua..


Huhu.. Tiba-tiba je rasa nak update blog. Lama sangat tinggalkan blog ni. Kalau la blog ni ada perasaan, dah lama kot dia merajuk dengan aku. Hahaha. Kesian ko blog. Maaf la yer tak dapat nak date dengan "ko" selalu macam dulu-dulu. :p


Actually, tujuan aku update blog harini saja nak inform something. (Bajet famous je nak buat announcement bagai. Hehe) :p Korang perasan tak? Tak perasan? Hurmmm.. :-(  Haha. Cuba korang perhatikan bilangan entri untuk tahun 2011. Tiba-tiba jadi sikit kan? Yerr.. Aku sorokkan untuk sementara waktu. Banyak yang perlu aku edit semula. Susah hati sebab dah semakin ramai yang kenal aku kat dunia luar dah jumpa blog ni. Terpaksa la aku tapis semula isi kandungan blog ni. Hehe. 



Nota Cik Rimau : Esok kena pergi Wisma Tun Sambanthan. Bertapa kat sana sekejap. Hehe. Moga dipermudahkan segala urusan sepanjang hari esok. Amin.. :p

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...