Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

14 Ogos 2012

Bos Bagi Duit Raya!!! Hooyyyeehhhh..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..


Salam Syawal. (tak sampai berapa hari je lagi kan?). Aku dah tak sabar-sabar nak cuti ni. Hari Rabu ni, (esok) last aku kerja. Mula hari Khamis ni, aku akan busy pergi shopping barang raya. Errr... Baru nak beli? Ape ke halnya dah nak raya baru nak beli? Alasan biasa, aku busy. Haha. Ok. Alasan semata-mata. Aku ni liat sikit nak keluar jalan-jalan bulan puasa macam ni. Penat okeh. So,inilah akibatnya. Jawabnya, terpaksa la meredah lautan manusia yang sibuk membeli belah saat-saat akhir. And aku adalah salah seorang yang menyemak kat dalam lautan manusia tu. Huhu.


So, sempena hari raya yang bakal menjelma ni, bos aku pon bermurah hati la nak bagi duit raya kat semua staff SSM. Best woo.. Tahun ni lebih sikit dari tahun lepas. Haha. Thank you bos. Tahun depan nak lebih lagi yer. Haha. 

Dok bincang tengah jalan. Ape ni...
Tengah fikir mcam mana nak susun kedudukan.
Bos nombor dua yang terlebih excited. Haha

Ceria je muka semua. Dapat duit raya kan.. hehe



Kak Intan and Kak Liza jadi model duit raya. Haha

And last sekali, aku kongsikan kat sini kad raya dari seksyen aku. Actually, kad raya ni biasanya kitorang edar kat seksyen or bahagian lain. Cantik tak? Haha. Tak cantik pun tak kisah. Bukan aku yang buat pun kan?? Hehehehe.




Nota Cik Rimau : Mood nak raya je ni. Badan je kat opis. Fikiran kat kampung dah. Tak sabarnya nak tunggu hari Khamis. Hehe.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...