Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

15 November 2010

~ Karaoke Lagi dan Lagi.. ~


Ni la abang aku yer. Panggil Epoi jer...


Ni lak adik aku Lahi @ Ila and abang aku...


Ni lak Nana, Yan and Mimi.


Ni Lahi poyo.. haha.. kaki posing dia nie..


Makan2 kat KFC


Mimi test power nyanyi lagu Rossa - Hati Yang Kau Sakiti...


Feeling minah nie nyanyi...


Ni Lahi nyanyi lagu apa entah...


Ok.. Da habis gambar-gambar yang aku nak upload kat sini. Ada lagi. Tapi malas. Internet lembab.. Haha...Hurrrmm...Aku ni pemalas tol la kalau bab nak menaip nie. Rajin kat facebook je pon. Hehe. Tapi saja lak merajinkan diri untuk meng"update" blog aku yang tak berapa famous nie. Haha.




Actually, sabtu and ahad yang baru nie aku pergi karaoke kat Ampang Park. Pergi dengan member 1 hostel masa kat kolej dulu. Nana, Yan and Mimi, adik and abang aku. Kebetulan kawan-kawan aku nak join. Aku ok jer. Tapi tu la. Dorang bukan nak nyanyi sangat pon. Mimi and Nana ada gak nyanyi 1 lagu. Yan tu pemalu yang amat. Huhu. Pas makan kitorang melantak kat KFC lak. So, kat atas ni aku upload kan beberapa keping gambar masa kitorang karaoke tu. Hehe. Tengok jerla yer..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...