Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

23 November 2010

~ Kaktus ~

Dua kali aku post kat sini dalam masa sehari. Hehe. Saja je sementara tengah rajin nie. Kalau dah datang malasnya apa pon aku tak buat. Huhu. Hurmm.. Haritu ada akak cute yang dok Seksyen Kewangan tu kasi aku kaktus lepas dia balik dari kursus kat Cameron. So, sekarang tengok kaktus tu berbunga dah jadi hobi baru aku lak. Haha. Kat bawah ni aku tunjukkan gambar-gambar kaktus comel tu punya bunga.. Hehe.. Enjoy...








Cute tak??? Hehe. Comey jer.. Geram aku. 

2 ulasan:

Unknown berkata...

dulu atok suka kumpul kaktus tau...tapi skrg ni dah tak kumpul dah...sobab xdo masolah Cik Rimau..hihi

Cik Rimau berkata...

bz siapkan laporan audit ke tok?? ke bz jage kucing2 atok tu.. hak3.. kaktus Cik Rimau skrg ni xubah2 saiz pon.. Haissshhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...