Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

23 November 2010

~ Karaoke Memanjang ~


 
Ni namanya Izwan.. atau dipanggil Ang.. Member sekolah adik aku merangkap junior aku jugak la... Hehe... Suara dia sedap tau..
Ni adik aku.. Aku panggil dia Lahi.. Tapi kawan-kawan dia panggil dia Ila...

Penuh semangat budak nie nyanyi..  Hehe

Ni ape gaya posing aku pon tak tau.. Huhu

Ok.. Gambar-gambar kat atas nie masa kitorang pergi karaoke kat Sogo. Tak ingat apa nama tempat tu. Tapi kalau korang yang dah biasa pergi mesti tau la. Kat tingkat 8. Secara keseluruhan pandangan aku about tempat karaoke kat sini, agak tidak memuaskan. Haha. Kejam tak kejam. Tapi tu la pendapat aku. Dari segi harga ok la. Jimat la. Tapi dari segi kualiti tu yang tak memuaskan. Hehe. 



Contoh macam masa mula-mula aku nyanyi, aku dah perasan ada yang tak kena dengan sound system. Macam mana nak cakap ek. Errr.. Korang paham sendiri la macam mana yer. Tapi kalau korang try karaoke kat situ, korang paham la apa aku maksudkan. Then bila time Izwan nyanyi mic lak wat hal. Hilang terus feel. Huhu.

Ermm.. Tu jela nak cerita pasal aktiviti hujung minggu aku. Got to go right now. Nak makan. Lapar dah nie. Huhu.

~ adios ~

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...