Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

13 Disember 2011

Menyampahnya!!!

Aku dah makin fed up dengan sesetengah manusia kat pejabat ni. Aku tak benci dorang. Tapi perbuatan and percakapan dorang, kadang-kadang menyakitkan hati aku. Bukan dorang tak nampak aku marah. Bukan dorang tak nampak aku tarik muka. Tapi entah kenapa, dorang tetap sambung apa yang dorang buat or cakap. Apa? Ingat aku kayu? Batu? Robot yang takde perasaan? Aku manusia biasa ok. Yang ada hati, yang ada perasaan. So, please la.. Jangan teruskan apa yang korang buat tu. Maybe aku diamkan je selama ni. Aku tak balas sangat apa yang korang cakap or buat. Tapi tu bukan bermakna korang boleh buat sesuka hati korang je. Arrrgghhh.. Sakitnya hati!!!!!!!


1 ulasan:

Unknown berkata...

hmmm...xpolah, senang2 je diorang kasi pahala kat cu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...