Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

06 Ogos 2012

Dato' Lee Chong Wei, Anda Tetap Juara Kami!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...


Aku tengok, sana sini rancak bercerita pasal Dato' Lee Chong Wei. Kebanyakannya memuji prestasi yang ditunjukkan oleh beliau semasa di perlawanan akhir semalam. Aku pun salah seorang yang sangat-sangat teruja tengok aksi yang ditunjukkan oleh beliau dalam pertarungan semalam. Walaupun akhirnya beliau terpaksa akur di tempat kedua, bagi aku, beliau dah cukup bagus. Dah lakukan yang terbaik. Dapat nampak usaha beliau semalam. Bermati-matian cuba untuk mendapatkan emas pertama untuk negara kita. Tapi malangnya, nasib tak menyebelahi beliau. Aku percaya, beliau pasti sangat-sangat kecewa sebab tak berjaya tunaikan impian seluruh rakyat Malaysia. Kekecewaannya tu dapat kita lihat kat twitter beliau. 


Bagi aku, beliau tak perlu nak mintak maaf. Walaupun tak berjaya dapatkan emas, beliau tetap dah menang game semalam. Beliau tetap juara di hati rakyat Malaysia. Aku harap dia boleh terus jadi wakil negara lepas ni. Tapi apakan daya, beliau dah maklumkan nak bersara lepas ni. Beliau takkan mewakili negara untuk Olimpik empat tahun nanti. Lepas ni, takde la wakil negara kita yang sehebat beliau. Dah ada ke pelapis yang dapat mengikut jejak langkah beliau? Aku harap akan ada la pengganti beliau yang dapat mengharumkan nama negara di persada dunia dalam acara sukan ni. Apa pun, tahniah Dato' Lee Chong Wei. Anda tetap juara kami.

Sedih tengok muka beliau.. Huhu. Anda hero kami. Terima kasih DLCW.. Gambar pinjam dari fb. :p


Nota Cik Rimau : Tak faham kenapa ada yang nak kutuk usaha beliau.. Hurmmm..

3 ulasan:

aNiss :):) berkata...

SETUJU!! DLCW hero kita semuaa :DD

Blog Santai berkata...

Yup..He is our hero..dia dah all out tapi nak camne rezeki gold takde..

Cik Rimau berkata...

aniss : yezza.. bangga ade die.. hehe

raudzah : tu la kan.. tp xpe.. die tetap juara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...