Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

17 November 2011

Kembali Aktif...

Selamat pagi semua..


Huhu. Sakit tekak pulak pagi ni. Haiiissshhh.. Hurmm.. Korang ada yang dah sampai pejabat ke? Awal tak aku masuk pejabat? Hak hak hak. Actually takde apa pun yang aku nak sharekan kat sini. Just nak cakap, aku tak jadi tukar url blog. Sebelum ni kan banyak kali aku cakap nak tukar. Tapi bila fikirkan semula, rasa macam rugi pulak. Lagipun, aku dah ada plan lain. Plan baik punya. Hahaha. And insyaAllah, start harini nak jadi blogger aktif macam sebelum ni. Errr... Boleh ke nie??  :-)


Nota Cik Rimau : Akibat tangan terlebih gatal, habis berparut muka Cik Rimau. Hope cepat hilang kesan tu. Hik hik hik.

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...