Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

09 Julai 2013

Jangan Buat Pekak, Nanti Betul-Betul Pekak...

Assalamualaikum and salam sejahtera..


Salam Ramadhan kepada semua yang beragama Islam. Selamat menjalani ibadah puasa mulai esok. Hehe. Dah tau esok nak puasa, boleh pulak tengahari tadi aku makan banyak masa jamuan makan untuk pegawai-pegawai yang bertukar keluar dari jabatan and yang bersara. Patut latih perut makan sikit je. Haha. Ini terbalik pulak kan? Sah-sah esok pukul 10 dah lembik. Hehe.


Tujuan aku membebel malam ni? Saja nak lepas geram kat satu hal ni. Dah lama aku nak cerita kat sini. Tapi aku agak malas nak on komputer. Jadinya, terperap la cerita tu dalam otak aku je. Hehe. Ok. Korang pernah tak alami situasi di mana korang tengah bercakap dengan seseorang. Korang memang sangat-sangat pasti apa yang korang cakap tu, orang yang mendengar tu dapat dengar dengan jelas. Korang harapkan respons dari orang yang mendengar cerita tu. Tapi mengecewakan bila orang yang mendengar buat tak tau je pastu terus bercakap dengan orang lain macam kita ni tak wujud. Ish ish ish. Tak baik betul kan?? 


Aku cukup geram kalau benda macam ni jadi. Banyak kali dah. Sampai kadang-kadang aku jadi malas nak cakap. Langsung diam. Huhu. Kadang-kadang dalam hati nak menyumpah je. Satu je aku nak nasihatkan kat orang-orang yang selalu buat macam ni. Jangan buat-buat pekak bila orang bercakap dengan kita. Nanti Allah tarik balik pendengaran tu karang, menyesal tak sudah. Huhu. Hope takde la yang terasa dengan entry aku ni. Aku cuma luahkan perasaan je. Jangan marah okey.. :p



Nota Cik Rimau : Minggu depan Infinite buat comeback dengan single bertajuk "Destiny". Tak sabar wehh.. Kembali kepada konsep ganas dorang semula. Hak hak hak. :p

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...