Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

08 Disember 2010

~ Seribu Kemaafan ~

Salam....



Ermm.. Harini apa nak story ek? Hehe. Semalam cuti umum sempena Maal Hijrah. So, duduk rumah jela. Mula-mula plan nak puasa la kan. Tapi bangun pun dah pukul 6 lebih. Cancel jela. Aku tak tau nak buat apa. So, apa lagi. Sehari suntuk melayan facebook and tengok cerita My Best Pals yang aku pinjam daripada sorang akak kat office aku, Kak Jalilah. Hehe

Ok la. Aku nak story sikit kenapa tajuk kali ni seribu kemaafan. Macam ni. Aku ada sorang best friend. Kitorang memang rapat masa kat sekolah menengah dulu. Maklumlah, kitorang duduk asrama sejak dari form 1. Actually, kitorang kawan baik 4 orang. Tapi aku paling rapat pun dengan dia la. Bukan bermakna aku tak rapat dengan yang lain tu. Still rapat, tapi dengan dia ni lebih sikit. Nama dia W. Sebelum aku kerja kat KL ni pun, aku duduk rumah dia untuk sementara. Family dia pun ok dengan aku. Banyak tolong aku.



Semalam, W sms aku. Dia kata aku entah apa-apa sebab tak mesej dia. Konon aku ni tak ingat kawan. Tapi aku da cakap dah yang aku tak boleh nak selalu sms dia macam dulu. Aku ada banyak benda nak buat. And aku jugak dah agak malas nak sms2 ni. Aku sekarang layan ym je. Tak pun chatting kat facebook je. Tak tau la nape. Tapi malas betul nak menekan keypad handphone tu. Hehe. 




And lagi, aku sekarang tak banyak masa yang free dah. Yerla, balik kerja pukul 4.30. Pastu, naik bas lagi, sampai rumah dah pukul 5.30. Sampai je rumah, bukan terus rehat pun. Aku kena masak lagi. Lepas Maghrib lak, nak kena iron baju untuk kerja esoknya pulak. Kalau ada pun free, just dari pukul 9. Tu pun kalau takde hal la.



Aku dah explain kat dia sume ni. Tapi entah la. Aku just nak dia paham. Dia tetap kawan baik aku dari dulu sampai sekarang walaupun aku jarang sms dia. Aku tau dia marah aku. Tapi entah la. Tak tau nak buat macam mana. Aku just nak dia faham je yang sekarang aku dah tak boleh nak selalu sms or call dia macam dulu.  Apa nak buat wei??? Any idea???


Ok la... Got to go... Papai

~ adios ~

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...