Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

08 Jun 2011

Entri Kosong

Assalamualaikum and selamat malam.. 


Tak boleh nak update panjang harini. Salah bajet masa da.. Tadi aku layan novel Kasih Yang Suci. Saja jela nak layan. Nak tengok apa yang sama and apa yang lain daripada drama Nora Elena tu. Sekali dapat layan novel, langsung lupa nak tengok blog. Adeh.. Ini la masalah aku kalau dah dapat layan novel. Apa benda pun tak jalan. Hehe. 


Ini pun dah pukul 11.30 malam. Memang tak dapat nak bebel. Ikutkan aku ada benda nak direpekkan malam ni. Bukan pasal kerja or life aku pun. Nanti bosan pulak korang baca. Hehe. Pasal something yang umum. Esok jela aku tulis ok. Aku nak jalan-jalan kat blog korang dulu pastu sambung baca novel. Pastu apa lagi? Tidur la.. Hehe.



Nota Cik Rimau : Esok bos cuti. Rasa lega pulak. Apa kes la Cik Rimau ni kan. Hehe.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...