Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

04 Jun 2011

Hujung Minggu Yang Membosankan

Assalamualaikum semua.. 


Geram ni tau. Semalam boleh pulak tertidur awal. Pukul 9.30 dah tidur. Adeh.. Terlepas update. Huwaaa.. Tak puas hati lagi ni. Tu la kan. Main game lama-lama. Pastu baring terus tertidur. Hambik kau. Sampai blog pun lupa nak log in. Salah siapa? Salah sendiri jugak. :-(


Bangun je pagi tadi, terus on laptop. Nampak ada cerita hangat. Wah.. Artis kutuk blogger la. Tak mau komen apa-apa. Aku setakat baca je. Kih kih kih. Komen lebih-lebih karang dapat gelaran apa pulak lepas ni kan. Ish ish ish. Sepatutnya kan, dia sebagai artis kena la jaga mulut sikit. Maksud aku, ayat tu biar bertapis. Kalau Melodi or mana-mana wartawan rancangan hiburan terjah dia macam mana? Apa nak dijawab? (Kata tak nak komen.. Tapi komen jugak kan? Haha.)


Ok. Tak nak ulas panjang pasal ni. Harini aku banyak tidur la. Makin naik la berat kalau macam ni. Adeh.. Harini aku tak ke office pun. Ikutkan nak la ke office. Tapi semua ada hal masing-masing, aku pun cancel jugak la. Bukan tak boleh pergi sorang-sorang. Tapi takut la. Sunyi je OT sorang-sorang. Berhantu kot office tu. Abang Zack pun cakap dia dengar macam-macam masa OT sorang-sorang. Lelaki macam dia pun kecut. Inikan pulak aku. Dah la meja aku dekat je dengan stor belakang tu. Gelap je stor tu. Seram okeh. Huhu.


Disebabkan tak pergi office, seharian ni aku duduk jela kat rumah. Bangun awal pagi dah. Main game, bukak youtube (nak tengok maharaja lawak) and layan facebook kejap. Pastu terus terlena. Teruk kan? Baik pergi office daripada tidur je. Malas nak turun punya pasal, pukul 4 petang baru turun pergi beli barang nak masak. Anak dara apa la ni kan? Hik hik hik. Ala.. Sekali sekala je pun. :-)



Nota Cik Rimau : Okeh. Nak main game balik. (Suka hati sebab Hazama masuk final.. Hoooyyeeehhh.. Haha)

P/s : Selamat pengantin baru untuk bos aku (Cik Kema) yang dah pun selamat dinikahkan dengan pilihan hatinya semalam (Kenduri harini). Jadi isteri mithali ye Cik Kema oi. Jangan lawan cakap husband. (Lebih-lebih pulak aku ni. Bajet dah kawin je kan? Haha.) Selamat pengantin baru jugak untuk dua orang bekas rakan serumah aku (rumah sewa kat Bangsar) yang turut melangsungkan hari bahagia dorang harini. Sorry la tak dapat nak pergi ye. Jauh kot. Dua kenduri kat Kelantan. Satu kenduri kat Pahang. Semua jauh. Huhu. Aku doakan korang bahagia dengan pilihan hati masing-masing. Aku? Er.. Jangan ditanya.. Ada jodoh, sampai la kad jemputan kat korang. Haha. (Biarlah rahsia...)

4 ulasan:

amry berkata...

bab2 kahwin ni.....sensitif dah kalau umur macam den ni..ahak.kalau pompuan lagi laaaaaa sensitip.kih kih kih

Ayie Abas berkata...

CIK IJA...AWAK MAIN GAME APA...PS2...PS3...X BOX ???
GAME NARUTO YA...? ^_^

Cik Rimau berkata...

amry : uik.. awat nak snsitif lak.. laki kan xpe kalau kwin lewat pon.. hehe.. pmpuan yg payah klu kwin lmbat.. mule la dpt mcm2 gelaran... huhu

Cik Rimau berkata...

Ayie Abas : Hahaha.. cik rimau main game 2 tu?? adeh.. xbest ah.. main counter strike pon dah rase nak muntah.. inikan nak main game mcm tu.. gam biase2 jela.. kih3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...