Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

01 Jun 2011

Takde Tajuk

Assalamualaikum and selamat malam semua...


Makin lama makin lambat aku post entri kan? Adeh.. Teruk betul kan? Huurrrmm... Esok la ye aku membebel. Harini sebab dah mengantuk, aku tidur dulu la ye?? Hak hak hak.

6 ulasan:

bunga berkata...

haha..ok...ok..bunga tunggu k cym..heee

Mohamadazhan hjDesa berkata...

singgah lihat tajuk dulu =)

Kisah Sayyidatina Aisyah R.A | Aisyah Pernah Difitnah Oleh Kaum Munafik

Ayie Abas berkata...

CIK IJA...MY FRIENDS...AYIE KEMBALI SELEPAS KOMPUTER DISERANG VIRUS...+_+

Cik Rimau berkata...

bunga : uik.. tulis pendek pon ade org komen eh.. hik3.. tq bunga..

Cik Rimau berkata...

azhan : =) tq singgah..

Cik Rimau berkata...

Ayie : uik.. cane ley masuk virus nie.. huhu.. ok la tu kan.. janji dah baik.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...