Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

08 Januari 2011

~ Tak Payah Tajuk... ~

MySpace Tadi aku merajinkan diri datang ofis. Honestly, aku tak harap pun untuk claim OT. Aku datang nak siapkan kerja yang aku tak sempat siapkan masa hari kerja. Lagipun bos aku dah cakap, dia takkan senang-senang nak sain surat arahan OT dah. Aku tak kisah sangat pun. Hehe.


So, pagi tadi aku pun merajinkan diri datang ofis dengan berjalan kaki. MySpace Lama dah tak jalan. Tapi quite scary la lalu kat situ. Teringat-ingat je gangguan-gangguan dulu. Huhu. Sampai ofis dalam pukul 8.50 maybe. Masuk je ke SSM, tengok Kak Najwa, Abang Lan and Abang Zack tengah sibuk mengemas ofis. Aku tak tolong pun sebab aku ada banyak kerja. Huhu. Pastu Lan stor datang nak pinjam external aku. Nak copy movie.

Dalam pukul 10 Ila Kecik pulak datang. Banyak jugak la kerja yang dapat aku siapkan tadi. Tapi tak la dapat settlekan semua. Sebab lepas Zohor tadi, aku tengok langit gelap je. Terus aku kemas barang nak balik. Jalan kaki balik sorang-sorang. Ila Kecik balik awal sikit. So, tak berkawan la aku. 

Kesimpulannya, harini agak membosankan la. Takde apa yang best. Hurmm.. Nak merayap sengkek lak. Huhu. Sudahnya duduk rumah menghadap Facebook and tv jela. Bosan-bosan. Nasib baik ada cerita Cinta Buta ni. Not bad la. Cerita cinta lelaki buta dengan perempuan debab. Hehe. Nak layan dulu. Cau cin cau.
MySpace

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...