Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

30 Mei 2011

Jack Sparrow Sesat!

Assalamualaikum and selamat malam..


Dah nak tidur dah kan. Sesuai la tu guna selamat malam. Hehe. Semalam aku tak bebel pun kan? Adeh.. Terlepas lagi.. Hurmm.. Actuallly bukan terlepas. Tapi saja tak update. Takde mood. Something happened kat rumah aku last night. Sangat geram and sakit hati. Tapi nak buat macam mana kan. Sabar jela. Disebabkan hal tu, aku malas nak update apa-apa. Lagipun agak penat sebab hampir seharian aku kat office. OT lagi. 

Semalam aku pergi OT bawak adik aku sekali. Saja nak dera dia tolong aku siapkan folder meeting Jumaat depan. Alhamdulillah. Semua dah siap. Thank you la Lahi atas bantuan ekau tu yo. Haha. Belanja takde. Kih kih kih. And lepas dah settle semua kerja (bukan semua la), aku pun balik la sekali dengan Kak Ziha. Plan asal nak balik terus je. Tapi tiba-tiba teringat nak bayar bil internet ni ha. Kebetulan pulak, bas nak ke Mid Valley pun dah ada kat tempat menunggu. Terus je aku naik. And nasib aku agak baik jugak la semalam. Naik-naik je bas terus jalan. Jalan pulak clear je. Sekejap je dah sampai Mid Valley. 


Sampai-sampai je, terus jalan laju-laju cari kaunter nak bayar tu. Tapi kan.. Langkah kitorang terus terhenti bila ternampak.. Jeng jeng jeng.. 

Kapal dalam cerita Pirates of The Carribean tu la.. Apa kes sesat kat sini pulak kan?



Ganas betul kepala kapal ni. Ish ish ish. Tak sure la kapal lanun mana.. Huhu.

Tau kan gambar apa ni? Tipu la kalau jawab tak tau. Sebabnya, ini la rupa kapal yang digunakan dalam cerita Pirates of The Caribbean tu. Aku jadi excited pulak nak tengok. Singgah kejap kat Centre Court tu. Tengok ramai gila orang serbu kat situ. Semua sibuk nak bergambar. Aku apa lagi. Laju jela mengeuarkan handphone. Tak nak lepas peluang. Huhu. So.. Layan jela ek gambar-gambar ni. Model dalam gambar bukan aku ye. Adik aku. Hehe.

















Susah sangat nak ambik gambar masa kat situ. Makanya, itu jela gambar yang dapat aku cilok haritu. Janji dapat tengok live. Haha. Tak tau pun ada pameran ni. Kebetulan kan? Lepas bergambar, terus pergi bayar bil. Kebetulan lagi.. Orang yang jaga kaunter tu, budak yang sama yang pernah layan kitorang dengan gaya kerek sebelum ni. Aku bajet nak pusing balik je. Tapi teruskan jugak bila nampak dia senyum. Hurmm.. Boleh pulak layan dengan elok. Sebelum ni kasar bukan main. Muka masam tak hingat. Mujur kau senyum semalam. Sejuk hati aku. Haha.



Nota Cik Rimau : Walaupun tak dapat tengok live Mentor malam ni, Cik Rimau puas hati sebab Salma menang. Hehe. Go Salma go.

6 ulasan:

CintaZulaikha berkata...

saya pon ada klik gambo2 kat mid nih...tapi paham je lah bila da ramai giler org..jadi banyak entiti yg tak patot ada dalam gambo tuh..huhu

sgt best, rasa cam ada kat dlm film plak~~

HALIM berkata...

Cik Rimau tak ambik ke harta karun dalam kapal tu?

Mohamadazhan.com berkata...

penangan pirate ni....hehe


"Ustaz Skim Cepat Kaya" Memiliki Jet Persendirian dan Kereta Mewah

Cik Rimau berkata...

CintaZulaikha : Pergi jugak ek?? hehe.. bese la tu.. nak tgkap gambar sini, dan2 la semua nak serbu tmpt same jugak.. sibuk tol.. huhu.. betu tu.. rase mcm ade dlm filem.. hak3

Cik Rimau berkata...

HALIM : haha.. pe kes nak ambik.. bukan ley buat ape pon... hak3

Cik Rimau berkata...

Azhan : haha.. xtgok pon ag.. xminat sgt tgok wayang skrg ni.. nak tgok transformers je kat wayang nnt.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...