Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

31 Mac 2011

Rojak Story 2

Assalamualaikum and selamat malam semua..


Kali ni saja guna tajuk rojak story lagi. Sesuai la kan sebab cerita aku ni bercampur-campur. Semua benda aku nak masukkan kat dalam satu entri. So, aku rasa pilihan tu paking tepat. Hehe


Harini, awal-awal pagi lagi dah pergi ke kementerian sebab ada mesyuarat agung PUSPANITA. Saja je pergi. Agak ramai jugak staff jabatan aku yang pergi. And aku rasa, kehadiran untuk tahun ni lebih ramai berbanding tahun lepas. Lepas lunch hour baru settle mesyuarat tu. Ada cabutan bertuah. And macam tahun lepas. Aku bertuah lagi. Dapat la gelang tangan. Ok la kan daripada tak dapat apa-apa. Jom usha sikit aktiviti aku siang tadi.


Staff jabatan aku. Saja duduk satu kelompok. Hehe.

Gelang cabutan bertuah. Ok la daripada tak dapat pape. :-)

Yang kat atas kotak tu cenderamata mesyuarat tadi. Yang kat bawahnya pulak, kawan-kawan bagi. Serupa je. So saja campurkan. Hehe.

So, lepas je sampai kat office semula, aku terus mulakan kerja. Esok bos cakap semua kerja tu kena siap. Adeh.. Disebabkan tak sempat sebab sorang je yang buat, bos aku yang comel lote tu pun mintak bantuan dua tiga orang kawan yang lain. Mujur dorang nak tolong. Kitorang OT sampai pukul 8 malam jugak la. Lama kan? Nasib baik bos belanja makan. Baik gila kan? Dah la belanja makan, pastu hantar pulak aku balik sampai ke rumah. Bertuah badan. Haha.

5 ulasan:

yolanda diego berkata...

cik rimau suke benau entry ttg ofis.

yolanda diego berkata...

cik rimau suke benau entry ttg ofis.

Mohamadazhan.com berkata...

tenang2 ja cik rimau, kerja ikhlas :)

Cik Rimau berkata...

nurun : hehe.. yerla.. kbykan mase kat pejabat je.. hik3

Cik Rimau berkata...

azhan : hehehe.. ikhlas je.. cume kdg2 angin skit.. hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...