Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

13 Mac 2011

Happy Birthday Untuk Adik Aku..

Assalamualaikum semua..

Hari ni apa aktiviti korang semua? Mesti merayap dengan kawan-kawan kan? Tak pun bersantai je kat rumah? Apa pun yang korang buat harini, moga korang ceria and happy selalu. Macam aku ni. Happy je. Hehe.

Ok. Aku nak tanya ni. Ada sesiapa sambut apa-apa yang special tak harini? Macam birthday ke. Kalau ada, selamat hari jadi aku ucapkan. Harini jugak adalah hari jadi adik aku, Raja Norilahi. Dah tua dah adik aku. Haha. Actually dia baru masuk 20 tahun ye. 

Ini la adik aku. Muka kitorang langsung tak sama. Huhu.

Lesung pipit yang dalam. Aku punya tak berapa nak nampak pun. Jeles okeh! Haha

Aku tak teringat pun harini birthday dia. Masa dalam bas tadi baru teringat. Cadangnya nak call and then nyanyi kat dia. Tapi rasa macam gedik la pulak. Sudahnya hantar sms je. Hik hik hik. Apa punya kakak la kan. Minggu depan giliran dia pulak wish kat aku. Dia tak wish, siap la. Haha.


Nota Cik Rimau : Rasa pelik ni. Ada orang hantar sms kat nombor maxis Cik Rimau tanya, "siapa ni?". Malas Cik Rimau nak balas. Cik Rimau takde kacau sesiapa pun rasanya. Banyak betul nombor sesat kat line maxis tu. Nak kena tukar nombor baru ke ni?? Haisshh..

4 ulasan:

aLieF si Muncung ManiS berkata...

cik rimau,,bgtaw kat adik cik rimau,alief ucap happy belated day kat dia..bgtaw dia,alief suka lesung pipit dia tu...suruh dia jadi adik yang baek kepada kakak dia ni..k..

Cik Rimau berkata...

hehe.. baik alief.. akan disampaikan nnt.. :-)

muny lily berkata...

hepi beday 2 ur sis..hehe...

Cik Rimau berkata...

tq.. nanti cik rimau cakp kat die.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...