Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

22 Februari 2011

Psssttt.. Ada Ke Printer Pakai Bateri?

Pssstt.. Korang semua. Meh sini sat aku nak tanya ni. Meh tolong rungkaikan Macam ni ceritanya. Haritu aku terbaca satu entri kat blog kawan aku berkaitan dengan tajuk entri aku ni. Aku rasa nak tergelak pun ada. (Memang dah gelak dah pun sebab aku tau sape yang dia maksudkan tu.) Hehe.

Aku tak tau la kot-kot pernah wujud printer pakai bateri ni. Mungkin jugak ada. Tapi ada ke wei?? Kot-kot la aku ni yang ketinggalan zaman tak tau kewujudan printer guna bateri ni. Haha. Setahu aku, memang takde. Yerla kan. Semua printer sambung kat komputer. Nak buat apa dia guna bateri. Selalu kita tukar pun ink or toner je. Tak pernah pulak dengar tukar bateri. Hik hik hik. 

Kelakar betul la pegawai tu. Adeh. Datang dari zaman mana la agaknya. Ke alasan je sebab tak nak kasi pinjam printer dia tu. Haiisshhh.. Kalau betul la dia guna alasan tu sebab tak nak pinjamkan printer tu, memang sah dia kedekut and tak tau apa yang patut ditipu. Orang macam ni pun ada jugak ye? Isshh ish ish. Musykil sungguh teman. 


Nota Cik Rimau : Seram pulak cerita Ghost Whisperer malam ni. Takut pulak nak ke tandas. Hehe.

4 ulasan:

annaz.hamirzul berkata...

kalau printer kertas biaser takder lagi kot..taktau la..tapi kalau printer gambar kecik ader satu pernah tengok..xD

Cik Rimau berkata...

ader ek?? tp ni yg kat office ni pakai printer kertas je.. huhu

Unknown berkata...

Mano ado. Selamo atok hidup ni tak ponah dongar printer pakai bateri. Tak tahulah kot sekarang dah ado

Cik Rimau berkata...

Haha.. Itu la pasal tok oi.. Musykil jugak Cik Rimau.. Haiissshh.. Macam-macam hal betul la pegawai tu... Huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...